HTML

én

Ki vagyok én? Néha még én sem tudom, de azért dolgozok rajta!

Friss topikok

Linkblog

Pompás hétvége

2008.06.03. 20:46 sokackor

A hét végén Budapesten voltam, az ott lakó nagyon-nagyon jóbarátnál, akivel rengeteget beszélgettem abban a másfél napban. Rengeteg mindent meg tudtunk beszélni, bár ő épp a lányának a barátjáért aggódott. Tipikus tyúkanyó. De én nagyon jól éreztem magam, az Andi halála óta nem igazán mosolygok, a családomon kivül csak neki, és kis családjának sikerült kihoznia belőlem ismét ezt az érzést. És bár ő némely dolog miatt kicsit aggódott, pedig nem lenne muszály, mert nekem nagyon sokat jelentett a fentlét:). És bár amilyen feledékeny vagyok, pici rossz érzéssel értem haza. Ugyanis elfelejtettem azt, hogy megigértem azt, hogy megigértem azt, hogy megnézem a fürdőszobai konektorát. És teljessen elfelejtettem, de majd a nyáron, amikor megyek a Noémivel, persze, ha szivessen látnak. Nagyon sokat jelentett, és még itt is megköszönöm nekik, mert aranyos kis család.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokackor.blog.hu/api/trackback/id/tr39502080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása