HTML

én

Ki vagyok én? Néha még én sem tudom, de azért dolgozok rajta!

Friss topikok

Linkblog

Okossabb lettem, de aggódom

2008.03.03. 20:17 sokackor

Hétfőn elkisértem az Andit az orvoshoz. A doki szerint a terhes nők érzékenyebbek a frontra, mint egyébként. De én azért még aggódom, mert még azóta is fáj a feje, és eddig sose volt ilyen problémája. Ő persze betudja a doki szavai szetint annak, hogy az állapota a várandóságának tudható be, mivel ilyenkor a nők szervezete a babára koncentrál elsődlegessen. Én hiszek ebben, és bizom benne, hogy tényleg igy van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokackor.blog.hu/api/trackback/id/tr33364063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása