HTML

én

Ki vagyok én? Néha még én sem tudom, de azért dolgozok rajta!

Friss topikok

Linkblog

Horgászverseny

2008.05.11. 12:45 sokackor

Tegnap voltunk a Noémivel horgászversenyen, és eszembe sem jutott az, ahogy alakulni fog:). Mert vennem kellett egy botot a Noéminek is, ugyebár azért, hogy nevezhesen ő is. Vettem neki egy kis teleszkópost, hogy meg legyen az öröme, és majd elszórakozik vele. De aztán a verseny alatt igencsak lehetett látni azt, hogy ivnak a halak. Akárhogy próbáltunk pecálni, nem jöttek a nagyhalak, de bezzeg a Noémi partközelben nekiállt keszegezni, amit sikerrel csinált. Merthát az én lányom agyba-főbe fogta magát keszeggel, és a végén már majd tele volt a kis szákocska. A verseny végén a mérlegelésnél egy pontyocskások voltak a menők, de a Noémi sorra vert rájuk, mivel a pontokat kilóra, és darabra adják. Egy idegenlégiósnak volt annyi esze csak, hogy nekiálljon keszegezni, és hát az eredményhirdetéskor derült ki, hogy a Noémit csak ő előzte meg, és az én kislányom a második, egyedüli gyerekként! Ő nagyon örült neki, mivel hát megelőzte apukát, és én meg roppantul büszke vagyok rá. És a verseny elötti napon beszélgettünk arról, hogy mi lenne, ha ő nyerne, és erre azt mondtam, hogyha nyer, akkor a nyeremény értékében kap játékot. Persze most fől a felyem, mivel egy 20.000 forintos vásárlási utalványt nyertz, igy hát jövő héten szombaton irány vásárolni neki, merthát őt a játékok érdeklik, és pecabotot mégsem akaok neki venni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokackor.blog.hu/api/trackback/id/tr84463641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása