HTML

én

Ki vagyok én? Néha még én sem tudom, de azért dolgozok rajta!

Friss topikok

Linkblog

Átgondolatlan, de bizakodó

2008.05.05. 20:25 sokackor

Ma Bécsbe ment az egyik legjobb barát, mert rendbe szeretné tenni a kapcsolatát. Hát őszintén szólva nagyon szurkolok és szoritok neki, de lehet hogy baromi nagy hűlyeséget csináltam. Mert küldött egy smst onnan kintről, hogy kiért, és sikerült találkoznia az illetővel, másnap indul haza. Persze ez nem ért váratlanul, és az sem, hogy csak másnap ér haza, mert ezt is jelezte, mármint hogy nem biztos, hogy birja a hazautat. Én jeleztem, hogy biztam a sikeres találkozásban, és vigyázzon hazafelé, de utánna beültem gyorsan a net elé. Még annó kb. három hónappal ezelött kérdezte, hogy nem-e tudok olyan pályázatokról, ami jól jönne ennek az illetőnek. Mostanra sikeressen találtam egy olyan oldalt, ahol EUs pályázatok vannak, és pár percewl az első smsem után már csattogtattam ismét a billentyüket a telefonon a linkajánlóval. De vajon igy 1,5 óra eltelte után elgondolkodtam, vajon jól döntöttem-e? Mert lehet hogy nem, és átbőgi szegénykém az éjszakát, és ehez én is hozzásegitettem egy picit. Mert nem irta meg azt, hogy hogyan sikerült a beszélgetés, és mi lett a vége. Végleges szakitás-e, vagy rendbe hozták a kapcsolatukat. És ha nem nála aludt, mert vége? Ugyanis megemlitette, hogy nézett Bécsben szállást, és ezt használta-e ki, vagy semmi szükség nem volt rá? Hát kétségeim vannak a döntéssel kapcsolatban, annélkül, hogy kibirtam volna a 24 órás várakozást! Remélem jól döntöttem, mert ha nem, akkopr lesz mit helyrehoznom, és az a gondom, hogy én hoztam ezügyben magam kényes szituba. De remélem hogy minden rendben ment, és rendezték pozitivan a dolgaikat, és hát nem kell kinossan magyarázkodnom. De ez csak holnap este derül ki, és ha megjön tőle az sms, hogy hazaért, és itthon vagyok én is a melóból, be kapcsolom a Gmailem, hogy tudjam, mi a szitu.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokackor.blog.hu/api/trackback/id/tr36455524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása